Team050

Maak kennis met Team050

Wij bieden begeleiding aan kinderen en jongeren. Praktisch, doelgericht en vol enthousiasme. We kunnen na een intakegesprek snel starten en vinden het daarnaast belangrijk dat de begeleiding leuk is. Leuk?! Ja natuurlijk! Want hoe leuker de begeleiding, hoe sneller er gewerkt kan worden aan doelen. Hoe we dit doen? Allereerst door te kijken naar de klik tussen begeleider en jongere. Tijdens het intakegesprek mag de jongere (of ouders bij jonge kinderen) aangeven wat voor type begeleider zou passen. Wij gaan vervolgens op zoek naar de best passende match. Daarbij kijken we naast beschikbaarheid en inhoudelijke kennis ook naar hobby’s en karaktereigenschappen. Uit onderzoek is inmiddels ook gebleken dat de match en het plezier in de begeleiding bijdraagt aan het sneller behalen van doelen. Twee vliegen in één klap!

Om dit te kunnen organiseren werken we met jonge professionals. Zij hebben allemaal een HBO of WO achtergrond in de zorg of het onderwijs. Daarmee biedt Team050 een veilige springplank voor deze jonge professionals, zij kunnen onder supervisie van een gedragsdeskundige werkervaring opdoen. Deze gedragsdeskundige noemen wij de gezinscoördinator. Deze is niet alleen voor de begeleider vast aanspreekpunt maar ook voor het kind en het gezin waar de begeleider werkt. Korte lijnen dus.

Maar voor we verder gaan is het ook goed om te weten hoe het begon. In 2009 zijn we gestart met een missie. De zorg kan beter, innovatiever en leuker. Door onze organisatie plat te organiseren wilden we niet alleen korte lijnen waarborgen maar ook kosten besparen. Hiermee werd de basis gelegd voor Team050, een innovatieve zorgorganisatie. We streven voortdurend naar het vinden van nieuwe manieren om de zorg voor kinderen en jongeren beter, effectiever en efficiënter te organiseren. Om onszelf blijvend te verbeteren en inspireren betrekken wij onze medewerkers, kinderen, jongeren en gezinnen waar we begeleiden actief. Door bijvoorbeeld de tevredenheid te meten. Onze huidige cliënttevredenheid wordt beoordeeld met een 8,3 en onze medewerkerstevredenheid met een 8. Ook de controles van de gemeenten, de inspectie en onze jaarlijkse ISO controle onderstrepen dat we een gezonde bedrijfsvoering en goede dienstverlening weten te combineren. Dit heeft geresulteerd in groei, inmiddels begeleiden we zo’n 1000 kinderen en jongeren in Noord Nederland. Maar weet je waar we nog het meest trots op zijn? Dat het ondanks de groei nog steeds lukt om te werken zonder wachtlijsten. Dat we dagelijks super toffe succesvolle verhalen mogen verzamelen van voorbeelden uit de begeleiding én dat onze medewerkers met plezier bij ons werken. Dat niemand zich ergens te goed voor voelt en we gewoon doen wat nodig is. Dat is dan ook nog steeds ons motto: #DOEDAN!

Omdat we anderen graag inspireren en geloven dat het altijd beter kan schrijven we over onze werkwijze in ons jaarverslag. Dus wil je ons nou nóg wat beter leren kennen? Lees dan hier ons jaarverslag. En heb je vragen? Of misschien een idee dat kan bijdragen aan onze innovatieve aanpak? De deur staat open en er is áltijd tijd voor een kop koffie.

Ons Team

Werken moet leuk zijn. Daarom bestaat ons hele team uit enthousiaste collega’s. Hieronder stellen we je voor aan ons team.

Agnes Ijtsma

Secretarieel medewerker

Aline Storteboom

Gezinscoördinator
Gedragswetenschapper

Anne Hueting

Projectleider en kwaliteitsmedewerker
Gedragswetenschapper

Anke Wiersema

Gezinscoördinator
Gedragswetenschapper

Anne van Putten

Projectleider
Gedragswetenschapper

Anne Riek Brink

Gezinscoördinator/gezinsbegeleider
Gedragswetenschapper

Arrantxa Groot

Gezinscoördinator
Gedragswetenschapper

Broer

Kantoorhond

Carine de Bruine

Directeur

Ellen Wijsbeek

Hoofd administratie

Eefke Nijhuis

Gezinscoördinator
Gedragswetenschapper

Esther Cnossen

Gezinscoördinator
Gedragswetenschapper

Eva Harmsen

Administratief medewerker

Eva van der Geest

Gezinscoördinator
Gedragswetenschapper

Iris Halma

Gezinscoördinator
Gedragswetenschapper

Jeanine Keijser

Gezinscoördinator
Gedragswetenschapper

Jord Leemburg

Gezinscoördinator
Gedragswetenschapper

Josien Keizer

Gezinscoördinator/gezinsbegeleider
Gedragswetenschapper

Karlijn Doornbos

Gezinscoördinator
Gedragswetenschapper

Lianne Elema

Gezinscoördinator
Gedragswetenschapper

Kirsten Dijk

Gezinscoördinator
Gedragswetenschapper

Lisette Sloot

Aanjager

Linde van Tol

Gezinsbegeleider
Gedragswetenschapper

Lycke van der Bij – Kors

Cultuurdrager
Coördinator Friesland

Maartje Wieldraaijer

Administratief medewerker

Machiel Tiessens

HR-medewerker

Mariëlle Ottens

Gezinscoördinator
Gedragswetenschapper

Mara Bos

Gezinscoördinator
Gedragswetenschapper

Marijke Houtzagers

Gezinscoördinator
Gedragswetenschapper

Marissa Kersten

Gezinscoördinator
Gedragswetenschapper

Marrit Postema

Gezinscoördinator
Gedragswetenschapper

Mayime Schaub

Administratief medewerker

Miranda Wiering

Gezinscoördinator
Gedragswetenschapper

Nienke Kuiper

Directeur

Pauli Traa

Gezinscoördinator
Gedragswetenschapper

Natasha Seosahai

Gezinscoördinator Friesland
Gedragswetenschapper

Nina Boersma

Gezinscoördinator
Gedragswetenschapper

Renée Venema

Gezinsbegeleider
Gedragswetenschapper

Sedie Smit

Gezinscoördinator
Gedragswetenschapper

Sophie van den Brul

Gezinscoördinator
Gedragswetenschapper

Suzanne van de Velde

Gezinscoördinator
Gedragswetenschapper

Tamar Slot-Douma

Administratief medewerker

Tjalling Ozinga

Gezinscoördinator
Gedragswetenschapper

Tamara van den Nieuwenhuizen

Gezinscoördinator
Gedragswetenschapper